Wish me luck... Positive vibe
Hola!
Today my mood super kelaut..
But I am still wanna write things in the blog..
It’s already mid of quarter 1 in year 2019 tho…
Please doa kan supaya aku cepat2 dpt offer kerja dkt KL
I was almost 2 years been in this Project dkt Johor…im totally exhausted and to be honest I was unhappy pun and I dunno why. Psssttt sini byk hantu tau huahauhaua.
But due to difficulties to find job in Malaysia masa minyak dunia tgh drop gila2 so aku grab apa je yg ada. Hashtag sila bersyukur yer.
Yes im so thankful to my bosses those were hired me back then in 2017. Rezeki..
Allah memudahkan aku, aku just interviewed via phone..and mudah je time tu..alhamdulillah. Within a month aku dh boleh start kerja dkt Johor..
So now, kerja wont finish kot…and aku x berapa suka work in this integrated team tbh. Sbb mcm tahpape…and aku xdpt guna my full softskill pun..compared masa aku kt wells. Sbb aku more on governance...rasa mcm consultant pun ada sebab semua org suka refer and tanya aku n kak mariati. Nak comment byk2 kira aku bersyukur la sbb boss aku super baik yer. Gentlemen some more.
Dear readers, please doa kan aku dpt kerja kt KL very very soon…and aku harap so soon…my feeling says insyallah soon akan balik semula ke KL.
Im really hope aku berpuasa this year in Ramadan dkt KL dh ni…insyallah latest by end of Quarter 1 2019 or in Quarter 2 2019. Insyallah..positive positive…
Comments