1st call
Ni namanya love hate relationships..
He texted me almost a day. Dah la smlm Nak jumpa x jadi. Mmg ssh nk jumpa u ni. Rindu aku tp x nak jumpa. Sumpah x pernah jumpa lelaki mcm ni. He loves to see me via pic je, Ke u x ready ni..
Today he video call with me.. Rindu yer dh lama x jumpa dia. Haih kenapa nk rindu2 ni. Wtf!
OK dia x handsome pun but I think he has his own charm and character. Ececeh..
Like usual, dia akan teman borak dgn aku spjg driving from kl to johor.
If u rindu I lg, call me again pls.
Sila jgn muntah baca lol!!!
He texted me almost a day. Dah la smlm Nak jumpa x jadi. Mmg ssh nk jumpa u ni. Rindu aku tp x nak jumpa. Sumpah x pernah jumpa lelaki mcm ni. He loves to see me via pic je, Ke u x ready ni..
Today he video call with me.. Rindu yer dh lama x jumpa dia. Haih kenapa nk rindu2 ni. Wtf!
OK dia x handsome pun but I think he has his own charm and character. Ececeh..
Like usual, dia akan teman borak dgn aku spjg driving from kl to johor.
If u rindu I lg, call me again pls.
Sila jgn muntah baca lol!!!
Comments