Seriously terindu
U seems so bz lately, apa ntah yg di focus kt tmpt kerja tu. I believe u have target to achieve for this month. And u Awal2 dah bagi tau October ni u akan bz teruk. Ermm I dunno la kalau I boleh cope with ur busyness. Kena lah faham. Last week, he said sorry 3 times sbb bz sgt and explain to me, ok aku appreciate lah, Nak marah dah kenapa. I wish I can really understand u. Insyallah.
I mmg mls nk merajuk2 bagai. I'm not a teenage tho. But style I if u dah bz sgt, no way for me to text u ask here n that. Tau u won't reply right away. So, I won't do that. Jgn marah ha.... Bkn I x care tp I selesa mcm tu. I rather do something else, and if u need me u know where to find me for sure
Almost 1 week x jumpa and x bercakap, seriously I rindu u. Hukhuk... Tolong jangan bz sgt Encik!
Comments