Early comeback pfftt
Aku baru je semalam said that.... Everything between me n AI is over. Close the book coz aku mmg dah lama Sgt x contact each other.
Guess what, I was laid down on my bed.. Main2 hp sambil layan ilogu Ikon, suddenly I saw 1 text came in. And his name appear on my phone screen. Heol!!! Haihhhh melompat aku terkejut weh.... It was him!
Why suddenly appear though? Out of nowhere again. Ni 2nd time dia mcm ni. Dtg dalam hidup aku tiba2. Like nothing happened. Mimpi aku ke mlm tadi? We just chat like normal just this time dia mcm byk tanya, byk nk borak. Weirdo! Ntah lah aku dh mcm x ada rasa rindu mcm berbulan aku asyik igt dia. Aku rs pkp hari tu, bad for me coz can't forget him. Tp since I knew apis, I can forget him easily. But now he appears again. Apa lagi yg dia nak? What are things unsettled between us? Aku nk sgt tau.
Dia dulu unfollow IG aku bcoz I dunno why. Blocked me at FB. But we still contact each other via IG dm. But today he follow me again at IG. Erkkk u sakit ke AI? Why mcm ni?
Aku rasa aku x disturb his life. X clingy2 lagi mcm dulu sbb I know my position. Since end Jan 2020 aku mmg dh tawar hati dgn dia. Almost 6 months we are in silent. But now he's appear. Haihh aku mmg pelik.
Betul ckp bff aku, dia akan dtg balik kat aku. Adoi masin mulut dia.
Let it go with the flow. We can be a good friend. Aku pun x nak musuh2 lah. Kita kerja in oil & gas industry, Balik2 nanti akan jumpa. Cuma kena cari jln nk elak jumpa dia je huhu. Dia ckp opis dia ngn aku dkt. Of coz la.. Dia klcc aku kt etiqa. Sgt dekat. Tp ntah lah, I don't have any excitement mcm dulu. Hati mcm dah tawar sgt2. I wish u happy always AI. And pls pray for me ha.
Comments