Third party

Letih ek bile tetibe je ade org pikir ko neh orang ketiga dlm sesuatu
relationship..
But here I wanna stress something which I think I am not guilty ok..
Aku rase everything happened in my relationship before is becoz of
the third party...ergghhhh aku dah bosan lar dengan ungkapan third
party neh beb..seriauuuuu (dulu punye cete mmg macam harammmm)
And now I feel like someone has presume me as a third party for their
relationship...erhhgghhghhg...aku plak yang naik tensen...again aku
rase aku tidak bersalah okkk!!Bengang gua wuhuhuhukkk
Again, I like to be frenz with others...no harte feeling..no harm feeling..
but I wont be a third party...I WON'T!!!!!
Salah aku ker when I was trying to defend myself...of coz kene self-defensive.
I am not trying to distort the real thing....once again aku benganggg
bile someone doesnt trust wat I've said...now I feel sad...=(

Aku pon ade perikemanusiaan jugak...orang2 je yg takde perikemanusiaan
kat aku....(T.T)




** To inform - ini bukan third party inspection OK wuhuhuhuhuhuk =(

Comments

Popular Posts