The Most Beautiful Player in WC 2010

Wow heading yang best di dengar...must be weirdo why I put down
the heading like this...wehehehee
Actually, aku suke gak dengan bola since I was form 3 (year 1998)
wah I juz made a confession about football. Time tu is first time
tgk bola hehehe hasil influenced by kazen2 and
kawan2 lelaki kelas aku and first country I do like is Italy...nape tah
serious giler suke...hehe in terms of the player mmg xbole nak nafikan
la time tuh...mostly hunky2 belaka ah...kikiki (ayat gatal)...
Then my focus to this country is most likely to Fabio
Cannavaro which is he is a defender time tuh...heee
sukenye coz langsong aku tringat time2 aku kt form 3..adoi mcm haram
fanatik kat die...sebab die is very hunky and handsome wahahahah...
kasik semangat sket aku tgk bola..(cet tgk bola ke tgk die)..hehe both..
Now bile dengar he was the chosen one for the most beautiful player
for world cup 2010..wah..aku kagom...!!!with 36yrs old age n even
da agak berumor but still hot wakaka.

Apesal Del Peiro, Nesta, Maldini,Inzaghi and others from Italy x tecalon ha??
agaknye da pencen men bola kot hihihih ^^,

For this year mmg aku xfollow WC coz da xsuke (reason - bek layan cete2 best kt TV lagik heaven)



***skali pandang igt kan van diesel hihihii...

Comments

Popular Posts