The day, all we met

Today is the day nak celebrate besday ex boss masa kt drilling dulu2. The friendship and familyship forever since 2012. He came join hahaha x memasal join. Kata nk knl geng2 I Ms kt pet. Lucky he can mingle around and xdela senyap je. Muka ngantok n penat. Kesian plak tgk dia. Tgk dari sudut lain, dia sgt workoholix, kerja keras. Aku impress sgt sbb nk tlg kakak dia. So sweet of u. Actually dia xnk aku anta dia ke gerai kakak dia, but I insist to send him.

Dia lebih open nk story.. So I don't push u lah.. Maybe it's part ur family members matter. I shud not ask.

I wish to see u again, hope kita boleh buka puasa sama2 insyallah if u x bz berniaga. I know u will be so bz in this coming Ramadhan. Fighting! Silap2 Berbuka dkt baazar.

I sokong je apa kerja yg u buat asal kan halal and x malas. Fighting! 


Comments

Popular Posts