Comel
Holla!
It's been a while I'm not sharing bout life here. Bz katanyaaaaa... Aku rasa past few weeks aku x contact sgt dia sbb dia pun end year rancak nk close mcm2.. So 2x dia broke the promise, tapi aku mls amik pot sbb aku bz staycation dgn bestie aku... Nanti hilang mood appoo... Dia pun kalau bz xde nya kesah. Tp tgk story WhatsApp aku.. Rindu letu!
Tu kesah past few weeks. Now we are in a good term huahuahua.. And dia pun bukan jenis nk cari gaduh ke nak melayan benda remeh temeh mcm ni. Dia rindu dia akan text and cari aku. Selalu nya jumpa dia unplan and secara tiba2 je. As simple as that. Don't put much effort yahhhh..
Smlm aku Holla kan dia. Senyap 1 day so aku assume bz yakmat gak ye but knowing him, he will explain so I won't ask so much. Aku bukan polis yah.... Rupanya dia x sihat and need rest. Ntah lah bila aku close with any guy, I can sense something happened on him. Mcm tokmoh x aku weh bahahaha.... For the 1st time dia cakap aku comel. Ek eleh puji mcm x ikhlas, ngipas je kan aku saja sound dia. Dia ckp, ikhlas lah, u mmg comel. Aku senyum jelah.. Kikiki padahal suka 🤣😆
Lelaki susah nk memuji, so accept jela. Lagi be berapa hari je nak masok 2021. I wish I can celebrate new year with u.. Tp I know we won't do that. Byk lg benda pekdah u boleh buat. But I still wish for it!!!! Nk tgk fireworks dgn u kekekeke gateiiiii.
So tu je nk post, pasal dia ckp aku comel hahahaha gedikk..
Comments