All cancel

Hari ni penat and blur

Aku nervous gila ni..
Should I meet him tomorrow ?
Dr cara dia bgtau dia nak jumpa.. Haih u ni kan main tarik tali..
I boleh je dtg jumpa u esok malam but bg lah details n confirm.

I plan to get mc just nk jumpa u.. Nmpk x effort I ni?

Hope esok malam kita jumpa lah. Hope u x moody2 and cold lg dgn I..

I belanja la u minum2 area Pasir Gudang tu.. I pun dh lupa apa yg best kt PG huhu..

I'm so nervous u know. Bcoz this is our 2nd meet. U mesti la tgk I atas bawah.. I dh gemok u huhuhu...

And I excited Sgt nk jumpa sbb byk Sgt I nk cerita dgn u.

But... X jadi nk jumpa.. Ok I faham, u must be tired for a day visit. I dh pernah rs Ms I buat audit. Bit frust actually bcoz I'm so excited nk jpe dia. Xpela. Sedih juga la but apa boleh buat. At least u inform I x jd jumpa.

I believe u pun nk jumpa I but u aren't ready. Am I right?

Mmg xde jodoh nk jumpa. I actually rindu kt u. But I sendiri x tau nk buat apa. To many distractions.

Tahla tiba2 I rasa sedih.... :(






Comments

Popular Posts