He's back
Mark the date 12. 11.2018
Dia tiba2 muncul and comment IG story aku. I was like, is it him!????
Dia demam ke apa? 4 bulan weh dia ignore aku. X reply message aku just skali je dkt lync tu pun just OK.
I'm amazed to be honest and big shocked.
Lama betul dia merajuk dgn aku. But the way he started the chat mcm xde apa yg berlaku. I was like, ni betul2 ke dia.
Btw he shared something posted in Facebook, a lady driver like me yg selalu balik kl Sorang2 dkt highway, apa motif? Nak bgtau supaya aku drive carefully bila balik kl. Oh how sweet u r.. But why tiba2? U dah habis merajuk betul la ni. So can we be friend like before?
I'm so happy today. Really really really happy.
Please jgn merajuk
Dia tiba2 muncul and comment IG story aku. I was like, is it him!????
Dia demam ke apa? 4 bulan weh dia ignore aku. X reply message aku just skali je dkt lync tu pun just OK.
I'm amazed to be honest and big shocked.
Lama betul dia merajuk dgn aku. But the way he started the chat mcm xde apa yg berlaku. I was like, ni betul2 ke dia.
Btw he shared something posted in Facebook, a lady driver like me yg selalu balik kl Sorang2 dkt highway, apa motif? Nak bgtau supaya aku drive carefully bila balik kl. Oh how sweet u r.. But why tiba2? U dah habis merajuk betul la ni. So can we be friend like before?
I'm so happy today. Really really really happy.
Please jgn merajuk
Comments