2ne1 all or nothing AON
Yoohooo ygstan???
I layan mane2 Yg sdp didengar halwa telinga i...and Yg mmg I suka lah kkk
All this are the throwback.. Maaflah xsempat eden nak update..
I bought last minute tickets with one of fanboy dkt twitter sbb nk sgt jpe dorang..ok saya sgt giler..so what??
And my 2 other friends also pergi n dorang sgt untung sbb dpt free tickets.. So lucky
So we r in same standing area kkk mmg berjodohan la we ol nih..
Start je lagu 2ne1 we ol da macam mabok todi kinja2 wakakaka..lawak gile..Mmg best...all out la dorang and the fanservice also jjang! 👍👍
Dorang ade bawak winner, my other 2 friends mmg giler meroyan dgn bebudak winner nih kkkk, mmg ensem la stok Yg nih. Undeniable
The concert end up with a big applause 👏 bestt ....hai la aku ni concert kpop mania sungguh kkkk. Jangan marah Ha
Xoxo
Comments