Decision Making - Gudbye my Love
Salam korang,
Lama tau aku prepare draft nk post blog for topic nih....baru arini berkesempatan huhu...arini adelah last day aku kt MMHE - 15 June 2012....da pon setel wat clearance..phew~~~~...
FYI, I am totally anxious + excited + sad + hepy equal with 1 feeling right now..
Do not know how to say but the only word that shud I say is 'syukur Alhamdullillah'...
Selalu tanye kt diri sendiri..am I deserved for it???Layakkah aku????
So I do belief that it was fated and that we called REZEKI..
So, am I making the decision rightfully? I really hope this is a brilliant
decision I've ever made in my life..Ya Allah please guide me and please show me a lead...amin..
Am I taking a risk for my own life?I hope it won't. So that, I do really really hope that this is a right
path for me to build up my career...chayok YAN !!!!!fighting!!!!
Thank you to all my bossess (ramainye boss ko Yan huhuhhu) Boss Zulib yg best! Kak Zai yg understanding, Hj Nasir yg kdg2 lawak kdg2 serious, my mentor for apprentice program selame kt Sime Darby Engineering 2009 which is Kak Suri, my seniors at Subcontracts Dept; Tok Pa, Nizam, Kak Raha, Kak Lena, Kak Siti, Kak An, Kak Dah, Nicky, Jinin, Kak sidah, Kak Yana, Enal, Kak Hasnah, Yah bedabedu!, Kak Mariati, Kak Hajah, Zaharina gedix heheehe, my BFF yg kt Procurement and Subcontracting tuh which were Rozeta, Adilla and Mama Yats, my jiran sblh kerusi mase wat projek KPOC bukan KPOP okey ngahahah which were Tina and Kak Nujaimi. Sedih xdapat jumpe Tina for last time sob sob sob...and to Kak Nujaimi mesti rindu kan time2 merambu ramba kite kan huhuhuhh...gonna miss u oll...
Also special thanks to KPOC Team yg seangkatan dengan aku..Kak Sue, Maton, Kak Linchek, Kak Lin, Yun, Kak Gee, Maria, YJ, Emma, Tasha, Acom yg kelaka, Ina, Nizam1, Nizam2, Azizi, Faizal, Kak Liza, Puan, PM, CM, kak Nor and kwn2 kt QS, PMT and Engineering fuhh ramai seh aku nak list kan kuangkuangkuang. Semalam xberape nk ready bagik speech so dlm blog aku taip pjg2 sikit hueheueheu....TQ jugak kpd kwn pegi makan sesame Kak Fara IT, Didi, Pah and Izan and to all ex staff at SIME DARBY ENGINEERING yg terchenta which now formally known as MMHE..., tq so much all for the working life together for almost 5 years behind...appreciate it much...x akan ade kenangan seindah ini..chewah!..bunga2 tak ayat haku..kuang3....
Tak lupe jugak kpd rakan2 merambu aku iaitu Cik Susu, Cik Ayang, Bee and Lia...time karok sesame, mewayang, menshopping, pegi jalan2 carik pasal n pegi mencekik tempat2 best....korang mmg terbaek ah....love korang...XOXOXO...triple XO aku bagik ngahahah...
Tak lupe jugak kepada kwn2 Kastam yg slalu jugak lepak sesame, msk2 same2...never forget dat momento hukhuk.....budak2 kastam yg kelakar huhuhuh.....especially my osmet Reen and yg lain2 Yana, Diana, Jannah, Yan, Mona and Kak Lina. Also tqvm to My osmet Ina and Kak dayah (tiade dlm pic)...
Sedih sangat actually but I have to........semua org ade cita2..and so I am.....so, chayok Yan...you can do it!!!!! sangat BOLEH!!!!!......
I end it up the writing with a dedication of superb song ..hihihi...so till meet u ol at the other time...insyaAllah...love korang sangat2.....muah muah muah...sob sob sob..leleh da nih air mate dgn air hidong hukhukhuk...
Note - FFL = Frenz For Life hiksss ^^,
Lama tau aku prepare draft nk post blog for topic nih....baru arini berkesempatan huhu...arini adelah last day aku kt MMHE - 15 June 2012....da pon setel wat clearance..phew~~~~...
FYI, I am totally anxious + excited + sad + hepy equal with 1 feeling right now..
Do not know how to say but the only word that shud I say is 'syukur Alhamdullillah'...
Selalu tanye kt diri sendiri..am I deserved for it???Layakkah aku????
So I do belief that it was fated and that we called REZEKI..
So, am I making the decision rightfully? I really hope this is a brilliant
decision I've ever made in my life..Ya Allah please guide me and please show me a lead...amin..
Am I taking a risk for my own life?I hope it won't. So that, I do really really hope that this is a right
path for me to build up my career...chayok YAN !!!!!fighting!!!!
Thank you to all my bossess (ramainye boss ko Yan huhuhhu) Boss Zulib yg best! Kak Zai yg understanding, Hj Nasir yg kdg2 lawak kdg2 serious, my mentor for apprentice program selame kt Sime Darby Engineering 2009 which is Kak Suri, my seniors at Subcontracts Dept; Tok Pa, Nizam, Kak Raha, Kak Lena, Kak Siti, Kak An, Kak Dah, Nicky, Jinin, Kak sidah, Kak Yana, Enal, Kak Hasnah, Yah bedabedu!, Kak Mariati, Kak Hajah, Zaharina gedix heheehe, my BFF yg kt Procurement and Subcontracting tuh which were Rozeta, Adilla and Mama Yats, my jiran sblh kerusi mase wat projek KPOC bukan KPOP okey ngahahah which were Tina and Kak Nujaimi. Sedih xdapat jumpe Tina for last time sob sob sob...and to Kak Nujaimi mesti rindu kan time2 merambu ramba kite kan huhuhuhh...gonna miss u oll...
Also special thanks to KPOC Team yg seangkatan dengan aku..Kak Sue, Maton, Kak Linchek, Kak Lin, Yun, Kak Gee, Maria, YJ, Emma, Tasha, Acom yg kelaka, Ina, Nizam1, Nizam2, Azizi, Faizal, Kak Liza, Puan, PM, CM, kak Nor and kwn2 kt QS, PMT and Engineering fuhh ramai seh aku nak list kan kuangkuangkuang. Semalam xberape nk ready bagik speech so dlm blog aku taip pjg2 sikit hueheueheu....TQ jugak kpd kwn pegi makan sesame Kak Fara IT, Didi, Pah and Izan and to all ex staff at SIME DARBY ENGINEERING yg terchenta which now formally known as MMHE..., tq so much all for the working life together for almost 5 years behind...appreciate it much...x akan ade kenangan seindah ini..chewah!..bunga2 tak ayat haku..kuang3....
FFL - Mama Yatz
FFL - Rozeta
FFL - Kak Nujaimi
FFL - Team Subontracts and KPOC
Cik Bee
FFL - Cik Lia, Cik Susu, Cik ayang
FFL - Reen, Ina, Kak Lina, Yan, Yana, Mona, Diana and Jannah
Sedih sangat actually but I have to........semua org ade cita2..and so I am.....so, chayok Yan...you can do it!!!!! sangat BOLEH!!!!!......
I end it up the writing with a dedication of superb song ..hihihi...so till meet u ol at the other time...insyaAllah...love korang sangat2.....muah muah muah...sob sob sob..leleh da nih air mate dgn air hidong hukhukhuk...
Note - FFL = Frenz For Life hiksss ^^,









Comments