Cant wait..
sangat lame x update blog...malas giler
salah satu sbb adelah sy sangat2 bizi...
pastu bile da bizi seyes mood nk taip da
lgsg xade okey huhu...
tapi arini terase nk update sbb kat sini
i juz wana say...I can't wait..
I am still counting days hehehehhehe
time flies and hope can fly faster bole x..
Ehm...kat sini nak cakap yg sy tengah rindu
hahahaha sengal...ala rindu je pon..nuthing
pon kan..ngeeeeee
Anyway if 'someone/pakcik' read diz...juz wanna say
'Tahniah'...I am hepy for u okey..
salah satu sbb adelah sy sangat2 bizi...
pastu bile da bizi seyes mood nk taip da
lgsg xade okey huhu...
tapi arini terase nk update sbb kat sini
i juz wana say...I can't wait..
I am still counting days hehehehhehe
time flies and hope can fly faster bole x..
Ehm...kat sini nak cakap yg sy tengah rindu
hahahaha sengal...ala rindu je pon..nuthing
pon kan..ngeeeeee
Anyway if 'someone/pakcik' read diz...juz wanna say
'Tahniah'...I am hepy for u okey..
Comments