Vampire Diaries Lagikkkk....
Semangat menaip is back hehehe..
Wiken yg tak bizi neh di isikan dengan xtvt
mengadap my leppy saje ok..
Mengadap cerite Vampire Diaries Season 2..hihi
hasel copy from my opismate...ghehehe
Really awesome aku boleh summary kan for diz
season compared to 1st one..
Its more tragically, mystically, dramatically
dan segale yg ade cally cally blkg die wahhahaha
Dan aku jadik saspen sbb I cant wait the
sequence of 3rd season...urghh msti la lmbt
lagik kan nk tgu org uplod..dan aku mencadangkn
dri aku untok carik buku die....wah bace buku eh..
so how can I get that book?
Ade suggestion x ktne nk dapat???kalu kt JB ni
kt Haris or Popular je r but kalu aku nk sure
die da ade kt market tu cmne yer huhuhu...
I BUNTU....
Note - s.o.w E&I mls nk bace tp ade ati nk bace
buku novel lak ea..rajenkah aku nnti????will see ghehehe
Wiken yg tak bizi neh di isikan dengan xtvt
mengadap my leppy saje ok..
Mengadap cerite Vampire Diaries Season 2..hihi
hasel copy from my opismate...ghehehe
Really awesome aku boleh summary kan for diz
season compared to 1st one..
Its more tragically, mystically, dramatically
dan segale yg ade cally cally blkg die wahhahaha
Dan aku jadik saspen sbb I cant wait the
sequence of 3rd season...urghh msti la lmbt
lagik kan nk tgu org uplod..dan aku mencadangkn
dri aku untok carik buku die....wah bace buku eh..
so how can I get that book?
Ade suggestion x ktne nk dapat???kalu kt JB ni
kt Haris or Popular je r but kalu aku nk sure
die da ade kt market tu cmne yer huhuhu...
I BUNTU....
Note - s.o.w E&I mls nk bace tp ade ati nk bace
buku novel lak ea..rajenkah aku nnti????will see ghehehe
Comments